Svenne skrev den 26 augusti, 2001 kl. 23:34 Trevligt Trevligt sekreteraren, jag ska självklart vara med. Min sjuka hjärna har redan börjat klura på diverse namn. Föresten när är det aktuellt med rollspel nästa gång??? Ledamoten, R ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer