MMM H&K drar igång så fort Johansson har fått tummen ur och inhandlat en dator. Eftersom spelet antagligen kommer ta typ ett år att lira så tycker i alla fall jag att man kan vänta en extra månad på Johansson. Men för att jag ska han något att dona med så kan alla som är intresserade av att vara med skicka: Namn, e-mailadress, landsnamn och ett namn på sin ledare. tack på förhand sekreteraren kidde,


Senaste kommentarer