Inspektion? Ja så mycket till inspektion av Revisorn blev det ju inte då Ordföranden och Sekreteraren inte hittade, trots en mycket bra och enkel vägbeskrivning. Så nästa gång får jag väl köpa lite färg och springa ut och rita stora pilar på vägen så kanske det blir ett besök. Trots alla fadäser med inspektionen så blev det ju ett besök på Liseberg där Revisorn och Sekreteraren regerade i spelhallen och hade en del hårda bataljer i diverse spel. Ja det blev ju ganska lyckat i alla fall. Revisorn,


Senaste kommentarer