kidde skrev den 19 augusti, 2001 kl. 23:41 MMM Måste försvara mig och säga att vi körde inte med rätt regler och man måste egentligen vara minst 3 spelare. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer