Revisorn skrev den 16 augusti, 2001 kl. 11:15 Kaffe! Ja det är klart att det går bra att få en kopp kaffe. Hör bara av er innan så att jag är hemma och så att ni vet hur ni skall hitta så skall jag nog styra upp verksamheten. Revisorn, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer