Härligt!! För mig spelar det ingen roll vad vi spelar på rollspelsmötena bara att det blir spela av!! Jag kan förstå ordförandens glädje över tuneringssegern, själv blir jag ganska glad när till och med Svenskalandslaget börjar göra riktiga "svenne mål"!! Ledamoten, R


Senaste kommentarer