Chock Trevligt, det ska vi gjutet göra, Valberedaren. Fint initiativ för en gångs skull! REVISORN, se till att det är Estrella bara! Visa att du är man i huset och köp vad du vill! Tänkte meddela att jag innan slutet på nästa vecka har i min ägo den gamla klassikern Chock + tre äventyr och lite rollformulär, hoppas att några rastlösa medlemmar kommer att ställa på det under hösten.


Senaste kommentarer