arslebyxor? när jag satt och tittade lite i ett gammalt nummer av Ostfronten (#5 1999) här på CDR's huvudsäte Oakhill hittade jag en intressant artikel om ett "Rollspelsmuseum" på internet. Det kan hittas på adressen: http://hem.passagen.se/rollspelsmuseum/index.htm Folk får scanna in och skicka moduler och äventyr som sedan läggs ut på sidan. Jag tänkte leta lite bland våra gamla grejer och se om vi kan bidra med något gammalt DoD 1.0 äventyr. "Tvyärr" så har folk redan skickat in i stort sätt allt till DoD (1.0-6.0) men det är iallafall trevligt att se att vi i CDR har nästan allting inom DoD... jag tycker att alla ska ta sig en titt på den här sidan och frossa i DoD nostalgi. bog,


Senaste kommentarer