Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.150.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Alseda Alseda skrev den 14 augusti, 2001 kl. 13:43
arslebyxor? när jag satt och tittade lite i ett gammalt nummer av Ostfronten (#5 1999) här på CDR's huvudsäte Oakhill hittade jag en intressant artikel om ett "Rollspelsmuseum" på internet. Det kan hittas på adressen: http://hem.passagen.se/rollspelsmuseum/index.htm Folk får scanna in och skicka moduler och äventyr som sedan läggs ut på sidan. Jag tänkte leta lite bland våra gamla grejer och se om vi kan bidra med något gammalt DoD 1.0 äventyr. "Tvyärr" så har folk redan skickat in i stort sätt allt till DoD (1.0-6.0) men det är iallafall trevligt att se att vi i CDR har nästan allting inom DoD... jag tycker att alla ska ta sig en titt på den här sidan och frossa i DoD nostalgi. bog,
Vänta …