Campino Stön, givetvis så kanske det kommer med en del personliga åsikter i Ordföranden Informerar, men i dessa sällsynta fall så speglar de ändå majoriteten av medlemmarnas åsikter. Så om den som kallar sig Legolin har blivit förnärmad på något vis av innehållet, så kanske han inte tål sanningen? Påhälsning, ja det får det nog bli kan jag tro! Om inte annat för att redovisa alla tunga inköp som är gjorda.


Senaste kommentarer