Tungan i tabellen Mmm, håller med, tungan ska åtgärdas, stön. Vad, säger jag!? Jag menar givetvis att jag har gått bra som djävulen ett tag nu, härligt. Mycket bra av Sekreteraren att få upp statistiken så snabbt, en eloge. Bacon ursäktar sig förresten för förra helgen, men det var för sent när han fick veta att det var spel. Men det gick ju ändå.


Senaste kommentarer