Bra Ser ju ut att ha gått bra i Gränna. Ryssland är ju en klassiker i ISS-sammanhang, jag minns att de var bra redan på 16-bitarstiden. Svenne verkar ha gått bort sig helt, han kanske bara är i form en dag vart femte år? Vad som bekymrar mig lite är att jag har Ordförandens sträva tunga flåsande mig i örat i maratontabellen. Det måste åtgärdas med det snaraste... Kassören, L


Senaste kommentarer