Rush Sparkar Röv Fan vad gött med en turneringsseger! Dessutom en hedrande andraplats hos mig idag. Man är lite i slag ändå. Men mer om detta kommer i nästa Ordföranden Informerar. Trevlig rollspelshelg förresten! Det är inte omöjligt att det blir en resa till Götet inom ett par veckor, är det något som sak köpas in åt klubben? Vad säger t ex Kassören?


Senaste kommentarer