Ordföranden Informerar - Direkt.. ....in i era hjärtan. Stämmer till viss del. Det är Kult på fredag, tyvärr utan Bacon. Startid är runt 20.30, eller när Sekreteraren ämnar att dyka upp. Lördagen blir nog vigd åt en ordentligt ISS-turnering, följt av friidrottsvm. Western hoppas nog över, när ändå vår käre Bog ska vara med på Kult. Helgen till ära är fem nya lag inskrivna till ISS, kanske ett par till om jag hinner. Syns i helgen, medlemmar!


Senaste kommentarer