VM Hur blir det med friidrotten i helgen? Den har kanske inte hunnit börja ordentligt, eller? Jag hörde att det var maraton på fredag, och det kan väl kvitta, men på lördag natt kanske det är en del. Jag antar att Kassören och Sekreteraren åtminstone ska titta. Själv så ställer jag gjutet, så länge det är något kul, och så länge det inte påverkar våra övriga aktiviteter.


Senaste kommentarer