Gött Mos Jaha, där ser man, är det bara på fredagen? Eller är det på lördag? Det vore ju bra, jag kanske dyker upp lite tidigare i Alseda, och kan ju då sticka dit om det är så. Var är det förresten? Kult en av dagarna som sagt, vad blir det mer? Ska Ledamoten och Valberedaren vara hemma eller ej?


Senaste kommentarer