kidde skrev den 27 juli, 2001 kl. 05:44 MMM Tackar Ordföranden. Kan bara fylla i din hyllning till SL. Gött att Revisorn ställer, någon måste ju bli månadens mange!!! Socken lär väl hålla på till runt 9 tror jag. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer