Ordföranden Informerar - Direkt Fan, det händer ju inget, så jag får väl informera direkt här istället, grrrr. Jag har ringt till Revisorn, och han är inbokad på Kult en av dagarna i helgen v.31. Vilken det blir ska han meddela mig i veckan som kommer. Han var alls inte omöjlig på att spela efter sitt kalas, som är på lördagen. Får se vad det blir. Han ska även kolla upp med Bacon. Kanske även lite ISS. Vad spelar vi den andra dagen är då frågan? Det var sockenmästerskap hörde jag, och Ledamoten och Valberedaren skulle väl stanna hemma för det. Hur länge håller det på?


Senaste kommentarer