Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 23 juli, 2001 kl. 00:02
Den Falske Kakaoinspektören Instämmer till fullo! Ett riktigt jävla bra möte båda dagarna. Hade allt av succé och även av förtvivlan och förlorat hopp då och då. Den enda plumpen var som sagt Juniors död. Det var nog det roligaste rollspelandet på mycket länge! D&D sparkar ju röv! Nu är nästa steg två veckor framåt. Vad säger Revisorn? Kan det vara aktuellt trots att han då uppnår den ädla åldern av 25? Åtminstone en av dagarna? Du kan lugnt räkna med en samtal från din Ordförande inom kort. Till sist vill jag bara tacka den magnifika spelledaren Kassören och den tunga spelgruppen Ansgar Maestro Junior, Ansgar Maestro Senior, Legolin, Moebe, från Salamander givetvis.
Vänta …