Kassören skrev den 22 juli, 2001 kl. 04:30 De å de Synd på Junior, annars tycker jag att det var ett lyckat spelmöte med några riktigt fina ögonblick. *får en tår i ögonvrån* Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer