Ordföranden skrev den 20 juli, 2001 kl. 00:56 1 DAG! Gött mos! Bara en dag kvar, nej vänta, förresten, det är ju ta mig fan senare idag! Jag väntar med ondska vällande ut ur sinnet...................... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer