Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 16 juli, 2001 kl. 00:31
Trevligt värre! Det var riktigt kul att ägna en bra stund åt att botanisera hemsidan! Först nyheterna, sedan en uppdaterad styrelsesida, som om jag inte minns fel just hette styrelsen och inget annat, även om Nosferatu verkar ha smugit sig in istället för den riktige Ordföranden (?), vidare till MM som inte var så mycket men ändå, till att sedan glatt se hur det gick till under påsken och att sedan se att PBEM-statistiken var uppe var ju en potent-iell erektionspump! Trevligt som sagt, bra att Sekreteraren har fixat det här nu när flera tunga namn återvänder till den Dickska myllan. Det där med bilden var ok, det kommer väl? Själv kunde jag heller inte se några av festkorten, men det beror nog på den gamla datorn och det gamla modemet kanske? I all uppmuntran och ryggdunkning måste jag ändå fråga om inte Regelvärk är att ta i? Ok för att det kan vara tungt ibland, men två a4 ska väl kunna smältas? Om 5 dagar smäller det!
Vänta …