Ledig!? Ja det börjar närma sig semester även för revisorn och då kommer ju kanske lite rollspel på tal. Eftersom jag inte har tillgång till min mail då jag inte jobbar vore det ju tacksamt om man fick en signal då det vankas rollspel på Oakhill. För övrigt önskar jag alla en go sommar! Revisorn,


Senaste kommentarer