Zelda Nu är saken klar. Zelda är avklarat, lite surt att horpunkaren klarade det först. Men hade det inte dykt upp typ 100 hölass, så hade det varit en fråga om timmar vem av oss som varit först till kvarn. Men skit samma, gött att klara skiten i alla fall.


Senaste kommentarer