Ordföranden skrev den 8 juli, 2001 kl. 02:02 Redd brunsås Inte fan är det utrett! Jag har inte hört en enda ursäkt. Varken officiellt, eller bara till mig. Upp med skiten på hemsidan, eller kör hö för helvete resten av ditt liv. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer