Ordföranden skrev den 6 juli, 2001 kl. 19:38 Den döende dandyn Det är väl hemsidan det, eller? Jag får väl helt enkelt ta och försöka komma på något sätt att smäda mig själv för att få igång någon form av schizofren debatt. Vi får se vad som kommer inom kort. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer