kidde skrev den 25 juni, 2001 kl. 16:03 Svart Snö! Nu har jag i alla fall fixat ett nytt modem, så innan veckan är slut ska jag förhoppningsvis ha PBEM-staten uppe, så det är bara att börja dona med H&K herr. Ordförande. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer