Duktig kidde Ja nu börjar han igen. Visst är det bra att vinna H&K men jag tror att det stigit dig åt huvudet. En vinst är en vinst och att du fick dubbelt så många poäng som tvåan spelar väl mindre roll. Ladda in statistiken så att vi andra kan se den istället för att skryta! Le Revisor,


Senaste kommentarer