Semester Allt ar pa topp har och kassoren klarade ocksa av resan over. Vi har haft det lite svalt idag, bara 31grader. Vad det galler strategimastare sa far vi ju ett bra svar om det ar en av dem som haller i det!! Fast det vore ju bra med ett stort pa nasta arsmotte, eller?? Valberedaren & Ledam,


Senaste kommentarer