Väderberg skrev den 9 juni, 2001 kl. 15:26 MMM Det var ju jättekul att det var lugnt i Chicago, då kan man ju lika väl vara hemma. Nä, nu är det dags att dra igång grillen och knäcka några bärs. Ordföranden & Kidde, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer