Tokfan! Nu var det ju inte så att det var meningen att min grattulation skulle slå slint i huvudet på den simple sekreteraren. Och att det skulle vara en större bedrift att vinna H&K än dom andra två spelen där jag och ledarmoten vann vill jag bestämt avvisa. Att du för närvarande är strategikung är ju bara en tillfällighet som givetvis kommer att ändras efter nästa strategi. Så lugn och fin nu! Revisorn,


Senaste kommentarer