Copyright Det får fan bli ett sammarbete i regelverket för H&K över email, jag vill gärna se hur spelet kommer att utvecklas. Vad som försvinner och vad som kommer till. Man har ju fan copyright på det där tycker jag allt! Det borde väl bli en del nedskärningar på reglerna inför mailspelande? Javisst! Det ska vi fira. Grilla och dricka får det bli.


Senaste kommentarer