MMM Jaha, där ser man, då gick man tydligen och blev strategikung över natten, inte helt oväntat, jag har ju faktiskt kännt på mig det i typ 1,5 år. Vad det gäller Ordförandens påstående om att jag skulle dra igång en ny omgång av H&K, så kan jag bekräfta att jag planerar att dra igång en nyomgång i höst, den här gången över e-mail, med halverad karta för att skapa lite konflikter på ett tidigt stadie. Vad det gäller firandet av min seger i H&K så kan jag meddela övriga medlemmar att jag ska upp till Ordförandens residens och fira rejält ihelgen. Måste bara säga att en seger i H&K känns lite mäktigare än Revisorns och Ledamotens små triumfer. Strategikungen,


Senaste kommentarer