Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.230.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
ALSEDA!!!!! ALSEDA!!!!! skrev den 6 juni, 2001 kl. 15:33
MMM Jaha, där ser man, då gick man tydligen och blev strategikung över natten, inte helt oväntat, jag har ju faktiskt kännt på mig det i typ 1,5 år. Vad det gäller Ordförandens påstående om att jag skulle dra igång en ny omgång av H&K, så kan jag bekräfta att jag planerar att dra igång en nyomgång i höst, den här gången över e-mail, med halverad karta för att skapa lite konflikter på ett tidigt stadie. Vad det gäller firandet av min seger i H&K så kan jag meddela övriga medlemmar att jag ska upp till Ordförandens residens och fira rejält ihelgen. Måste bara säga att en seger i H&K känns lite mäktigare än Revisorns och Ledamotens små triumfer. Strategikungen,
Vänta …