Statistik Den numera så statistikkåte Sekreteraren har fått en bunt strategistatistik som jag hoppas att han även låter de andra medlemmarna få ta del av. Det är dock endast ett par dagar sedan han fick det, så vi får vänta ett tag kan jag tro. Nej, det är ingen kritik, det är ren och skär verklighet. Det är trots allt en del. Ok? Fan vad tysta alla har varit förresten. Är det för att den för en gångs skull opåverkbare Sekreteraren tackade nej till homosexturnén till staterna? Det har väl i så fall inget med klubben och er käre Ordförande att göra? Klanka istället ner ordentligt här, offentligt, på honom!


Senaste kommentarer