kidde skrev den 10 maj, 2001 kl. 01:18 MMM Bjäbb, bjäbb och åter bjebb. Vad har jag gjort nu? Vad det gäller aäff-farstorp så tänker jag inte kommentera det hela. Såg föresten Paul Britner på tv idag, han verkade mycket sliten och stressad. kidde, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer