Joj och glamman Vad trevligt att Sekreteraren stannar hemma! Han är givetvis välkommen upp till residenset för att ha det lite trevligt i sommar. Trevligt med så mycket uppdaterat, och framför allt att lite ny statistik är ute, bra jobbat! Men det där som står att Sekreteraren skulle dra ifrån mer och mer på mig i våra klassiska möten måste ju vara gammlat! Av fyra möjliga tog jag ju en seger och en lika den här gången, och det är ju mitt bästa på ISS2000 tror jag! Statistik från CDR-Strategi utlovas till nästa veckas början!


Senaste kommentarer