Rörande Det är inte utan en tår i ögonvrån man alltid hör att Kidde hyser så stor respekt för mig att varje gång jag inte vinner något, är det någon form av läggmatch inblandad. Inte för att det har med klubben att göra, men jag får ta tillfället i akt att hoppas att alla vi med "rika föräldrar" får det riktigt kul i staterna. Kassören, L


Senaste kommentarer