Svenne skrev den 3 maj, 2001 kl. 17:56 Dåligt!! Det slog mig nu varför sekreteraren inte vågar åka med till USA. Han börjar bli skraj för att förlora i ISS och ska nu stanna hem och tränna!!! Ledamoten, R ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer