kiddeland skrev den 2 maj, 2001 kl. 15:24 MMM Håller helt med Revisorn. Utan dig och mig så hade det fan inte hänt något kul i helgen. Och vad det gäller Kassören och silkesvantar så vill jag inte veta mer. sekreteraren, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer