Revisorn skrev den 2 maj, 2001 kl. 13:28 Givetvis Nu tycker jag att en futtig enpoängare inte är så mycket att hänga upp sig på. Bättre att göra något än att bara hänga med. Revisorn, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer