kidde skrev den 27 april, 2001 kl. 00:35 MMM Givetvis är inte Alseda någon tattig förort. Alseda är väl storstaden för er grabbar från Aspö. Vi kan väl lira ISS båda nätterna. ISS är väl inget spel som någon känner någon mättnad i eller? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer