Förorten skrev den 26 april, 2001 kl. 12:49 Jorå´ Jag är helt med på en ISS turnering!! Men jag vill bara varna sekreteraren: man ska inte mucka med killar som bor i förorterna. Och då annser jag inte att alseda är en förort!! Ledamoten, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer