Kassören skrev den 26 april, 2001 kl. 01:19 Alles klar! Inga papper i oordning här inte! Revisorn kan få snyta sig i min smutsiga byk närhelst han behagar, jag har inget att dölja! Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer