Jo Om man är lat och inte orkar läsa så ser man filmen. Men jag tycker att det är roligare att ha läst boken först (och skaffat sig en engen bild av huvudbersonerna) och sen se filmen. Tex så var inte hamilton filmerna alls lika böckerna!! Ledamoten, R


Senaste kommentarer