Kassören skrev den 10 april, 2001 kl. 01:10 Håller med Det är naturligtvis en bra idé. Jag tror att boken är bra, synd att jag inte läser böcker av princip, annars skulle jag nog kasta ett getöga åt Tolkien. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer