Svenne skrev den 9 april, 2001 kl. 20:21 Bio Jag ställer också givetvis på sagan om ringe, håller förövrigt på att läsa boken i fråg!! Man vill ju gärna läsa boken innan man ser filmen så att men har något att gå efter!! Ledamoten, R ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer