Kexchoklad Jag vet givetvis att vår käre Bacon lär köra upp om han nu kommer! Det löser ju den frågan, dessutom så kan man väl sitta fler i bilen från JKPG om Johansson hakar på där? Det är ju bara ett par mil då. Tack Kassören, det värmer att någon bryr sig, och jag vet ju att jag har ditt fulla stöd.


Senaste kommentarer