Jag har kokat ihop en ny hemsida, som blir betydligt enklare att uppdatera än den gamla. Dessutom kan vemsomhelst (tex Ordföranden )få tillgång till att lägga upp saker direkt om man vill.
Den gamla hemsidan finns kvar på:
http://old.dicksofdoom.se/index.html
Jag har försökt hålla temat gammeldags och murrigt, lite 90-tal, precis som klubben. Inte ljust och fräscht och så, vi vill ju inte skrämma bort Ordföranden.
?️


Senaste kommentarer