Nej, inte midsommar. Det lär väl snarare bli veckorna efter det någon gång vad det verkar. Familjelivet tar ut sin rätt här, men i juli har jag semester så då ska jag dra ner är tanken. Får väl återkomma när det börjar dra ihop sig helt enkelt. Måste ju anpassa oss lite till VM också.


Senaste kommentarer