Har uppdaterat sidan nu med en alltid lika matig Ordföranden informerar. Jag har även utsett några MM från rollspelandet tidiagre i år, som vi pratat om. Kidde får en etta för februaripartiet med mycket oflax med tärningarna, Jon får en etta för aprilpartiet med fadäsen med fågeln och båda delar på en etta för partierna i juli, som Jon föreslog. Det känns ungefär rättvist. Ska kolla upp vad jag har för bilder på det där vi pratade om och ska återkomma med det. Sen hoppas jag att Kidde har några recensioner på lut.


Senaste kommentarer