Ja, ni får ursäkta, men jag har inte kunnat åka ner under semestern alls. Det har inte funkat helt enkelt. Tanken är att vi ska dra neråt efter semestern istället, och givetvis är jag sugen på spel när det sker. Känns surt att skjuta på det hela tiden, men det har varit så mycket annat. Jag ser till att kolla läget i god tid innan vi bestämmer när vi åker neråt...


Senaste kommentarer